Reality zvijezda, a danas poduzetnica Kim Kardashian objavila je novu kolekciju svojeg brenda Skims u suradnji s talijanskom modnom kućom Fendi.
Kolekcija će biti lansirana 9. studenoga, a svaki komad odjeće imat će otisnuti monogram Skims x Fendi.
U kolekciji je i haljina od kože u velikoj paleti neutralnih tonova koja se “temelji na estetici Rima i preoblikuje tijelo u statutu”, objavio je Fendi.
Odjeća je uglavnom minimalistička, tijesno pripijena uz figuru, a upravo na tome počiva komercijalni uspjeh Skimsa otkad je brend lanisran 2019.
Lani je brend sklopio posao s američkim distributerom Nordstrom i od tada stalno raste. Na Olimpijskim igrama u Tokiju u srpnju Skims je postao službeni sponzor donjeg rublja američkih natjecatelja.
Međutim, zamisao o partnerstvu Fendi-Skims pala je na pamet novom umjetničkom direktoru Fendija Kimu Jonesu na sastanku sa suradnicima u Rimu. “I Fendi i Skims imaju kulturnu snagu, one su vrlo različite, ali jednako snažne”, navodi Kardashian.
“Inovativnost u tkaninama i obliku tipičan za Skims u sprezi s luksuzom i kvalitetom Fendija možda će se nekima činiti neočekivanim, no sličnosti između naših kreativnih vizija i ciljeva su tako bliski”, kaže Kardashian.