Nakon 30-e: Neaktivnost je najveći neprijatelj gubitka linije

Life

Sve ono što vas sigurno čini nezadovoljnim kada se pogledate u ogledalo svakako je kilaža. Kada znate da ste nekad imali ravan stomak, bez masnih naslaga i da se niste gojili u predjelu butina, onda se dešava da se zabrinete i krivca tražite u spoljašnjim sitnicama.

Neaktivnost je vaš najveći neprijatelj.

S godinama metabolizam postaje sporiji, a poslije tridesete najčešće postajemo tromiji, više sjedimo zbog posla i minimalno se krećemo.

Ono što ljudi često nazivaju metabolizmom su zapravo tri različite faze sagorijevanja kalorija u koje ulazi naše tijelo u zavisnosti od toga šta radimo. Kada jedemo sagorijevamo mali broj kalorija (jedva 10 odsto od ukupno sagorjelih u toku dana) i to je zapravo prva faza.

U uvodu u ADAM medicinskoj enciklopediji Nacionalnog instituta zdravlja piše:

Foto: Pixabay.com

“Zeleni čaj i ljute paprike vam neće pomoći da skinete višak kilograma. Neke namirnice će možda uspjeti da izazovu mali podsticaj u vašem metabolizmu, ali nedovoljan da bi uticao na vašu težinu.“

Dakle, ako želite da učestvujete u svom super izgledu, pokrenite se. Naravno, pokretanje ne podrazumijeva nužno vježbanje u teretani. To neće u znatnoj mjeri uticati na metabolizam, s obzirom na to da mišići utiču na stopu bazalnog metabolizma samo od 20 do 25 odsto, prenosi ljepotaizdravlje.ba.

Trudite se da svakog dana makar pola sata provedete hodajući. Važno je da ste u pokretu i to je najbolji trening za metabolizam.

Shares