Bh. brend GlamWood predstavio se na prestižnom sajmu u Milanu – Mipel i Micam. Radi se o sajmu torbi, modnih dodataka, obuće i mode. Na ovom sajmu, pored bh. izlagača prisustvovali su i poznati svjetski igrači, ulazilo se samo sa pozivnicama, a prisutna su bila i velika svjetska imena iz svijeta mode.
Adis Alihodžić, vlasnik kompanije Alibeg, koja stoji iza brenda GlamWood za poslovni portal Akta.ba je kazao kako su plijenili pažnju milanskog sajma sa svojim unikatnim drvenim torbama, kravatama i drugim modnim dodacima.
“Mnogi su bili pozitivno šokirani da je moguće napraviti drvenu torbu koja je vrlo lagana, odličnog dizajna, za različite prilike i ukuse. Stoga smo u indirektnim obraćanjima dobili punu podršku za naš kvalitet i rad”, rekao je Alihodžić, pojašnjavajući kako su u Milanu ostvarili vrlo dobre kontakte sa veoma kvalitetnim ljudima i poznatim imenima iz svijeta mode, te su sa određenim partnerima već u procesu pregovaranja kako bi proizvodnja i plasman robe išao u puno većem i ozbiljnijem obimu.
U cilju prezentacije široj javnosti GlamWood proizvodi mogu se već naći na jednoj lokaciji u Italiji.
“Nakon prezentacije u Milanu, proizvod će se naći u prodaji u BiH i regiji. Krajem aprila GlamWood ćemo prezentovati na sajmu u Dubaiju. Već ostvarujmo određene kontakte na tom tržištu”, rekao je Alihodžić, te dodao kako su zadovoljni rezultatima, načinom prezentacije, reakcijom građana kao i drugih koji su imali priliku da vide proizvode GlamWooda, prenosi Akta.ba.